Wednesday 18 January 2012

 


Produk Rahsia Alam

1.       Gel Rambut – [RM7.90]
2.       Ubat Gigi – [RM5.50]
3.       Sabun Anti Bakteria – [RM3.90]
4.       Sabun Mandian Wangi – [RM4.50]
5.       Bedak Talkum Wangi – [RM4.90]
6.       Sanitizer (Pembersih Tangan) – [RM3.90]

 

        KENAPA RAHSIA ALAM?                                                         


Tidak seperti produk lain yang hanya menggunakan logo halal, RAHSIA ALAM berbeza dan unik dengan keistimewaan nya :
  • Produk RAHSIA ALAM dimilik dan diusahakan sepenuhnya oleh orang Islam, khas untuk Muslimin dan Muslimat.
  • Setiap jenis produk RAHSIA ALAM  hanya dihasilkan setelah  mendapat  nasihat pengawasan daripada  Panel Syarak syarikat.
  • Produk RAHSIA ALAM hanya diproses oleh tenagakerja yang semuanya berugama Islam agar setiap produk RAHSIA ALAM  terjamin kebersihannya  tanpa sebarang pencemaran.
  • Setiap proses Produk RAHSIA ALAM dimulakan dengan doa dan seterusnya disalawatkan.
  • Setiap  produk RAHSIA ALAM mengandungi Air Zam-Zam yang tidak disangkal keberkatan dan khasiatnya.   Dengan izinNYA, setiap pengguna mendapat rahmat setiap kali menggunakan produk RAHSIA ALAM.
  • Hanya  bahan yang bermutu tinggi dan wangian yang unggul  digunakan dalam produk RAHSIA ALAM.
Penampilan produk RAHSIA ALAM  dalam pembungkusan yang setaraf dan setanding dengan produk keluaran antarabangsa, memenuhi  citarasa pengguna Islam yang kian mantap. 
RAHSIA ALAM telah mengambil langkah membekalkan produk-produk untuk pasaran Islam yang bukan sahaja berkualiti tinggi, malah dengan pembungkusan yang membanggakan pembeli.
Langkah ini secara langsung menaikkan taraf produk Islam ke peringkat setanding, malah lebih canggih daripada banyak lagi barangan keluaran syarikat asing yang bukan Islam, yang sekian lama menguasai  pasaran Islam.   Dengan adanya produk RAHSIA ALAM, pengguna Islam tidak perlu lagi mengkompromi kesucian barangan kegunaan harian mereka atas alasan penampilan produk yang sedia ada tidak memenuhi citarasa masakini.

        KENAPA "UNTUK KEBAIKAN UMMAH"?                                     


Oleh kerana RAHSIA ALAM dibuat khas untuk muslimin dan muslimat, dan dihasilkan “Untuk Kebaikan Ummah”, maka dengan penggunaannya serta sokongan 
juga 
dari sekalian ummah yang membeli, ianya dapat secara langsung dan tidak langsung menjana kesejahteraan ummah sejagat.   Ini terbukti kerana kami di RAHSIA ALAM sentiasa mengerjakan amal dan kebajikan di merata negara tahun demi tahun.


RAHSIA ALAM Untuk Kebaikan Ummah” dimiliki, diusaha, dan dibuat khas untuk muslimin dan muslimat.

No comments:

Post a Comment